gästbloggeri!


Jag måste bara få påpeka att jag tycker att flickorna här är jättedåliga på att uppdatera!, så jag fick göra en insats.
Skärpning mathalina, ni är faktiskt fyra stycken! :)

Tänkte meddela för er som inte har märkt det att vädret har varit totalt underbart idag! jag har dock inte kunnat njuta helt och hållet av det p.g.a. läxor, men jag har suttit på bron och gjort den, endast iklädd bh och kort-shorts och stekt. dessvärre kommer detta mest troligt inte att ge något resultat. 
 +  =
läxa                                       stek (för er som inte vet         najjs!
                                               så är stekaren på bilden
                                               ovan ingen annan än 
                                               min far)

Taggad som få är jag på sommarlovet dessutom! Just nu är det GBG som taggas mest men sen är det sommar!, vilken lycka. jag har tillochmed börjat tagga till skolavslutningen :O den kommer nog bli ledsam men ändå, jag är som sugen på höra alla sjunga osv :) betygen och den biten är jag mindre sugen på. helt sjukt att de här tre åren gått så fort, jag minns avslutningen i sexan som i förrförrgår, sjuan som i förrgår, åttan som igår.






men detta var ett helt jävla år sen.
 
(såklart hanna malin mathilda och melle som motiv)


<---Här är ett konstverk av hanna (som om ni hade väntat er att jag skulle skriva nåt annat namn)
Jag lovade att lägga upp en bild på den fantastiskt fina emogubben här på bloggen för att dela med mig av dess skönhet, så här är den. I tisdags tillverkades den, och jag kan meddela att det är inget fejk. Blodet är äkta. Tyvärr är hanna inte riktigt så händig som hon önskat, så hon slant med kviven och då blidde det ett jack i tummetott som blödde ordentligt må jag säga.                   







Här har vi en till ganska gullig bild. Dock är det inget hantverk, vilket kan kännas som en liten besvikelse, men erkänn att det är en gullig bakdel. Jag kan avslöja att den tillhör en av brudarna i mathalina, men ni får gissa själva vem. Detta är i alla fall resultatet av 15 minuters solande i solariet i piteå. För ____ , haha mig skulle det inte synas nån skillnad på :)





nu blev det slut bilder på fina saker så nu lägger jag av för nu tycker jag att jag har dragit mitt strå till stacken,
er tur mathalina! :)
Nu blir det mera läxgöra och sen sovning.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vet vems rumpaaaaaaaa =D

2009-05-18 @ 15:25:30
Postat av: mEEELINA

Jaaag med ju!

2009-05-18 @ 15:37:01
Postat av: mEEELINA

Jaaag med ju!

2009-05-18 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0