Förälskad?

Nu är det så att jag återigen gått och kärat ner mig i två par skor, konstigt att inte Jonte börjar känna sig hotad av dessa "varelser"!
Det ena paret är svarta och det andra paret är vita  (till examen). Dessutom är dem billiga eftersom de är från skopunkten. Dessutom så betalar man bara halva priset  på  billigaste paret. Jag behöver därmed bara betala ca 500 kr inklusive frakt för två par skor och det tycker jag två par skor är värda(lätt).

Ni får inte köpa dessa skor för jag kommer att beställa dem senare under dagen! :D


Idag har vi haft en väldigt slapp dag på skolan! Vi sjöng hela eftermiddagen vilket gjorde dagen betydligt lättsammare än den vanligtvis är. I kväll har vi första träningen på gräs och det taggar förmodligen hela laget på.
I morgon har vi ett gigantiskt gram. prov i engelska vilket inte känns fullt lika taggat med tanke på att jag är totalt värdelös på engelska, men det får gå.

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0