ensam kvar...

jassi, nu har Mathalina minus mig (som vanligt) dragit sig söderut och jag måste medge att lite avis är jag trots att jag redan varit på ungeför samma destination som de nu är på väg till. - göteborg för er som missat det ;)
där var det sommar och dessutom offantligt trevligt, mycket för att man inte hade någon skola att bekymra sig över! :D
nu ska jag dra mig mot sängen och hoppas på att jag till exempel drömmer om nånting som jag kan skriva om imorrn för från och med nu är bloggen i mina händer tills resten av redaktionen kommer tillbaka, jag funderar även på att värva någon gästbloggare, men jag ska överväga beslutet med resten av mathalina, till exempel genom mathilda som skrev att hon har gratis sms och jag är en av de lyckliga som har hennes telefon nummer. ni serr ju om det blir några gästbloggeri!-rubriker. Jag vet i alla fall att Robin inte är en frivillig kandidat...svikare!...

och nu får vi önska mathalina, papparazzi-reb och resten av 9b en trevlig helg i gbg, vilket jag är rätt säker på att de kommer få :)

jag har ingen  sammanhängande bild att lägga in så det får bli en på ...... jaa....., se själv:


/Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0