dagens höjdpunkt

ikväll när jag och min privatchaufför ( även känd som linnea stenberg) körde hem mot skogen från träningen i sämhället boliden hände något som inte händer varje dag ( eller jo, men vi säger så)
för ser jag en livs levande stor elk, ja en älg för er som inte fattar, sen ser linnea ytterligare en elk till, nöjda med vad vi sett fortsätter vi i hög fart hemmåt.
eftersom att vi håller en så hög hastighet dröjer det inte länge innan vi skådar en elk till, det börjar nu kännas som att de snart får räcka med elkar men icket, nere på lägdan där man svänger in till lillwille står två elkar till. Alltså har vi då sett sammanlagt 5 elkar under den korta tid det tar att köra mellan boliden och skogen.
just innan älven utbrister linnea "titta, det for ner nåt i vägkanten!"
ihopp om att det skulle vara en elk till som hade krupit över vägen kastade jag mej mot rutan,
linnea tyckte jag va lite korkad, hon tippade att det var en bäver, men dock visade det sig vara en katt, en helt vanlig katt.
men 5 elkar och en katt är inte illa.

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du man möter många elkar med den chaffisen! :O hon höll på köra på en sist jag åkte med kvinnan!! :=

2009-05-11 @ 15:04:28
Postat av: Anonym

Det var inte ens nära ;)

2009-05-11 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0