brännboll och grillning

Jag  vill för det första be om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen. detta ska förbättras.

för det andra vill jag berätta om gårdagen.


Några häftiga typer (reb och sofia tror jag?) hade kommit
på att vi skulle spela brännboll. när jag skulle fara på kvällen
till fotbollsplanen blev jag lite skeptisk, det öste nämligen
ner regn, så på med en läcker regnjacka och iväg mot fotbollspan.
det slutade så småning om regna dock. vi spelade en stund,
sen körde vi hem till reb. (ca. 50 m) och hämtade mat och ved.
vi for vidare till vattentornet där även två till skogsmullar kom.
folk for så småning om hem och jag och jonte gav oss redan vid halv 1 tiden.
men jag har hört rykten om att när vi for hem så påbörjades en tävling.
vem som orkar vara kvar längst tävlingen.  jag vet inte vem som vann?
men nattmänniskorna johan, reb, sofia, malin och sebbe tror jag inte
kommer vara speciellt pigga idag. dom var visst kvar till halv 4.
den tiden låg jag och sov som en stock.

jag tror inte att det togs så många bilder igår,
så ni får nöja er med den här:


/mattis

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nädå, jag är pigg som en lärka ;)

2009-05-10 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0