Bättre sent än aldrig!

Idag har jag varit med Myra (återigen), han har nuförtiden blivit väldigt duktig på att umgås med mig(till min glädje förstås). Efter skolan for vi hem till honom och sedan till mig för att sedan ta en sväng med mopparna på samhället. När vi kom till skolgården fick vi syn på de tre vännerna och Jerry, eller så var det Malin, Rebecka och Sofia. Vi fick även vi uppleva den fina händelsen med Sofias moped. 

Idag hade vi också fotbollsmöte(som tidigare Hanna nämnde), det var också en upplevelse. Lite olika åsikter angående uttagningen inför matcher var ett hett samtalsämne. För mig spelar det inte så stor roll i hur de väljer ut laget iför match, bara dem låter de som satsar och vill mest få spela! Ja, det kanske inte är så roligt för er att veta så vi skiter i det.

Imorgon kommer jag och mina två  vänner, Moa "Norddah" Nordin och Gustav "Gutte" Jonsson att åka iväg till stället där folket har hår under fötterna. Det känns en aning läskigt med tanke på att vi ska grilla. Förhoppningsvis kommer dem inte grilla med tårna, men vad vet man om folk från andra länder(Burträsk för er som inte fattade). Måste bara tillägga att samhället även luktar tåbira eftersom det tillverkas vb-ost på den platsen. Vb ost är äckligt och luktar dåligt, är inte någon favorit! Vilken är er favorit ost? Jag säger Hushållsost 17% :P


Göteborg < 3 taggad som tusan!

/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0