360

Idag for jag till stan efter skolan för ett sista besök på reko eller nu mera idromed. Jag är nu förtiden friskförklarad. Mitt knä är 100% återställt. Innan jag gjorde besöket gick jag och mamma och fikade på Ohlssons café. Jag åt smulpaj med blåbär. Det var inte riktigt så gott som det låter. Blåbären var nämligen fruktansvärt sura så det kändes nästan in i själen, men det var rätt okej i vilket fall. Nu är jag hemma och väntar på mat. Jag vet inte vad husets kock har att erbjuda men jag hoppas på något delikat.

Klockan halv 6 ska jag bege mig till malmbacka för att träna 99/00:orna för första gången. Känns ganska omotiverande i detta väder, men det får lov att gå ändå. Vi är ju ändå inte gjorda utav socker. Det
ska bli otroligt intressant att se hur mycket dem kan. Jag har faktiskt ingen aning, jag får bara hoppas att dem är mer intresserade utav att spela fotboll än att bada i vattenpölar, men vad vet man. Vad som helst kan hända när det är barn i farten.


Däremot så måste jag ta och säga att vi är otroligt fula i vårt Mathalina gäng.(Linnea inkluderat) Vi satt i dag i matsalen och gjorde fruktansvärt fula grimaser osv.. Vi garvade ungefär ihjäl oss. Det kom tårar iallafall ifrån två håll. (Ja, såklart att det var från Hanna och Mattis)

Ha det gött!
/ Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0