Utan eftertanke...

Jag måste få ta att berätta om en otroligt rolig incident som hände för ca. en timma sedan på träslöjen.
Det var såhär att jag bestämt mig för att starta upp ett nytt projekt, kanske en aning annorlunda.
Jag har bestämt mig för att tillverka ett par sandaler. När jag väl  hade ritat upp ett mönster och mätat mina fötter så kommer Sebbe in i rummet. Han tar i linjalen som jag mätt mina fötter med och börjar mäta sig själv i ansiktet, bl.a. sin mun.
Jag står dubbelvikt och skrattar som ett djur, och Sebbe funderar på vad jag har för fel.
Sedan när han insåg faktumet att jag hade haft linjalen på mina bara fötter så såg han en aning äcklad ut.


MEN GUUUD SÅ ROLIGT :) det är så att ett gott skratt förlänger livet. :)
Här har vi geniet :)

/Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0