Ursäkta Mathilda!

Förlåt min kära vän att uppdateringen från min del har varit helt kass!

Det är såhär att jag har legat i sängen och tjurat mestadels hela helgen.
Jag har dessutom löptränat och spelat snöruggby med fotbollslaget!
Det var jäsikusikens kul och dessutom måste jag få tacka en av våra Mathalina brudar!
Det är nämligen Hanna! Hon gav mig ett underbart blå märke på benet. Det var såhär att jag hade sjunkit ned i snön en aning för långt, sedan kom ju vår söta flamma och kastade sig på mig. Samtidigt gör jag en snedvridning och kastar iväg bollen. Måste tillägga att det var råååskönt!

Förövrigt så blev jag och mamma avstulna vår kundvagn på ICA maxi i dag, vi förlorade en 5 krona :( :/


Sen så fick jag höra en väldigt rolig sak av min bror angående min lillasyster.
Det är såhär att en av våra datorer fick härdsmälta och brann upp invändigt för en tid sedan.
När det skedde så sa min lillasyster att det var Linus fel att den brann upp. Nina antydde att det var Linus fel pga. att Linus hade spelat CS och använt sig utav en bana som var i öknen. Hon sa att det var så varmt där så att vår dator brann upp! Jag vet inte jag men jag måste säga att det lika gärna kunnat vara jag som hade slängt ur mig en sådan kommentar! :)

Här har vi det lilla geniet!!!

Nina(6år på bilden, nu hela 8år)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA; vilken stjärna din syster ;)

2009-03-23 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0