uppdatera flickor!

jag tycker att mina kollegor i detta sammanhang är väldigt dåliga på att uppdatera. dock så tror jag ändå att jag och hanna med vår stjärnglans gjort så denna blogg gått upp till stjärnorna och har mer visitors än våra kära vänner i det såkallade lökhuset. pang kommer det säga och sen är vi uppe i 500 besökare, då kan ni suga på våra godisstänger.
idag har jag iallafall varit hemma och låtsas vara sjuk, eller så har jag fått något fel i magen, det känns som någon dödar min mage innifrån. det är en skön känsla. men ni behöver inte vara oroliga för som jag berättade för malin så är det helt i sin ordning på toabesöken och jag är tillbaka på skolan redan imorgon! vi har förresten nationella prov imorgon och det kommer ju gå bra, luuuuuuurad. i helgen fyller vår alldeles egna hanna år och då blire party! hoppas att melina inte
dödar mig som förra året när vi åkte madrass och pang så slog jag höften i ett ekorrhus och kunde inte andas.

sen så tänkte jag slänga in dagens outfit också, watch and learn!



/mathilda

Kommentarer
Postat av: hannaherself

jag älskar att vi bjuder på oss själva. 300 inlägg snart=)

2009-03-12 @ 21:01:13
Postat av: Anonym

hahah lökhuset

2009-03-12 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0