Träning

Nu har jag precis kommit hem från Myra place. Jag tror och hoppas att han blev glad över mina presenter!
Jag och Myra hade förövrigt väldigt trevligt med gh, film osv.. :)

Nu ska jag göra lite so, boring jag vet! Men tyvärr så känner jag att jag måste.
Senare ska jag ta mig något i maggen så jag orkar med träningen i kväll!
Dessvärre kommer jag inte få något sällskap från någon i mathalinagänget eftersom vår Hannis har träningsförbud.
Jag tycker att det är helt rätt av henne att inte träna, för kvinnan är inte frisk, inte i mina ögon iallafall.
Det är inte direkt normalt att bara falla ihop osv.

Men Hannis får ta och krya, men jag ska då träna så mitt ben kan krya färdigt! PAXXX att de får ha gjort det nu!!!
Men så är inte fallet.
Jag kastar iallafall in en bild på the gang :)

Ganska söta på konfan eller också inte!!

/Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0