Sjukhus vistelse

Idag har jag följt min bedorande familj till stan. Jag blev lämnad i centrum medan de andra for och tvättade bilen etc.
Vi har äntligen köpt nya telefoner, så nu hoppas jag på att kunna prata i telefonen på mitt rum.
På stan köpte jag en tunika, en t-shirt och en bh! Mke trevligt.

Efter det så har jag varit och besökt min sjuka farmor på lassa och fikat go fika.
Som avslutning käkade familjen Lycka pizza och nu är jag hemma :)

Vad tycker ni om vinnarna i lets dance, var det rätt par som vann?
Det tycker jag eftersom Magnus är så fruktansvärt smidig trots sin storlek :)


Kom ihåg att ställa fram klockan innan ni går och lägger er och att dessutom slå av alla tv-apparater och lampor mellan halv 9 och halv 10 i kvl :)

/Melly

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för den påminnelsen, ska hämta Sebbe på tåget imorgon och hade helt glömt bort klockan:-)

2009-03-28 @ 22:10:27
Postat av: mathilda

k mamma!=)

2009-03-28 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0