Premiär för Melly

Jag antar att det är dags för mig att premiär blogga här!
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva för något... Men jag tror att jag har en plan och jag tror att kanske mina brudar kan gissa vad det rör sig om!

Det var såhär att i tisdags hade jag och brudarna lite busigt för oss. Vi hade nämligen fastnat på ämnet penisar. Vi var uppe vid andra nians korridor och där stötte vi på Jenny(bildläraren). Jag antar att hon till en början inte förstod riktigt vad vi pratade om, men sedan tror jag att den galna sanningen uppenbarade sig för henne. Jag och flickorna smet in i engelskaklassrummet för att söka upp en linjal, för vi var bara tvugna att mäta lite extra angående vårt otroligt grasiösa samtalsämne.

Där stod vi då och disskuterade olika penislängder. Ungefär såhär lät det:

  - Så här lång har ****.( Hanna eller Mattis)
  - Va !,är det vid stånd.    (Melle) 
  - Ja, det är det (Mattis)    
  -Jag skulle då ha såhär lång.(Melle)
 - Ja, men det är lagom.(Mattis)
 - Och då är det här extremt.(Melle)


Sedan upptäckte vi att vår bildlärare stod och asgarvade åt oss, och vår reaktion var ungefär den samma!
Ni kan ju gissa vem som gömde sig bakom en garderob, jo det var ju våran Malin!

PINSAMT!!!

Måste dessutom bjuda på en gullig bild på Mallan och Frohm :)


/ Mellis


Kommentarer
Postat av: anonym

gillar inte denna blogg.. melina skriver så dåligt

2009-03-12 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0