piteå äventyrsbad

jag tror nog att ingen har berättat vad som riktigt händer imorgon?
vi ska ju nämligen till piteå och bada jävel, som malin själv skulle ha sagt det.
idag var det ju "låt dina föräldrar utnyttja dig dagen" och min mamma fick
ideén om att jag skulle leka slav. Men dock så blev det inte av, som tur var.
Jag sov länge, sen tvättade jag lite. Det var mitt arbete. heheh. latis.

jag vaknade förresten av ett sms imorse från fredde där det stod:
- DET SNÖAR!<33<3<3<3

åh jag ville bara gråta, kan det inte bli sommar snart? :(
för att bli lite gladare slänger jag in en bild på lukke.

Mannen, myten, legenden nivet!


/mathilda

Kommentarer
Postat av: abbe

Det är min bild!!!!!!!!!!!!!

jag tog den

2009-03-24 @ 06:33:23
Postat av: Melly

Haaan är min gud < 3

2009-03-24 @ 07:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0