operation dagsverket!

idag har varit en av alla dessa "flitiga-elever-nu-ska-ni-vara-hemma-och-jobba" dag.
själv har jag åstakommit att tvätta ett fönster:)
i övrigt åkte jag till stan med mamma, och som jag trodde var jag inte den enda som färdats mot staden denna dag. stötte ihop med linnea och jenny ganska direkt och sen har jag hört ryckten om att allas vår melina befann sej uppe på ck...

resten av dagen kvällen spenderades i ersmark, :)
jag tycker att vi har kört fast oss lite grann på katter här i bloggen och det tycker även elina, (en väldigt fin lillasyster som också bor i ersmark, för er som inte visste) så därför gav hon mej denna.



en fruktansvärt väl färglagd superhjälte dalmatin.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Melly

Jajjemensan, kan din mammis ha skvallrat?

Jag köpte present till pojken min och så hjälpte jag min mamma storhandla som uppgift för denna dagen! :)

2009-03-23 @ 19:54:52
URL: http://melinalycksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0