mjalin

Nu har jag och hanna fixat och trixat med designen dock så är den inte klar ännu, men det är en bra början iallafall!
 
Jag och mina kära bloggkollegor har en tradition att fira varandras födelsedagar dock så blev det bara tre födelsedagsfiranden förra året. Nej, vi glömde inte bort mathildas födelsedag, det var bara så att vi firade den samma dag som vi firade melinas  även fast mathilda fyller år i juni och melina i oktober. Nu är det iallafall hannas födelsedag som står på tur, vi ska fira henne i både boliden och i sandfors och temat är thailand. Förra året så var vi i siretorp och då var det inget tema, vi testade istället utelivet i siretorp, för att ni nu ska förstå lite lättare vad jag menar  bjuder jag på bilder från förra året.



dom var inte lika bra på natten.





/malin

Kommentarer
Postat av: Virreeman

...........

2009-03-13 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0