Hitler

Jag känner hur arg jag är på denna man! Hade inte han startat det förbannade lilla kriget mot Polen 1939 så hade aldrig andra världskriget börjat och jag hade därmed sluppit sitta halva mitt liv framför datorn i ett försök att få denna uppgift klar! AH.... det tar aldrig slut!!!



Vi får se om jag tar mig tid och skriver ett inlägg lite senare i kvl.
Det inlägget kommer bl.a. innehålla tre mke söta bilder :) Annars kommer det i morgon! Det beror på hur mycket tid Hitler förstör för mig :)

/ Melly

Kommentarer
Postat av: linzan

jag känner samma aggression mot den förbannade karln! nog var det väl ändå onödigt!

2009-03-30 @ 18:50:26
Postat av: hanna

melle vafan, inga hitler bilder!!!11

2009-03-30 @ 21:23:33
Postat av: Anonym

nazistmelle.......

2009-03-30 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0