h som i hanna

Nu är då äntligen bloggen igång med design och allt, Malin miraklet Johansson har ju fixat allt nu.
Eftersom att Mathilda redan har invigt bloggen tidigare under dagen med den där charmiga bilden så tänkte jag berätta lite om veckan.

Bloggen är ju då veckans händelse (förutom det att jag råkar fylla år) 
annars har vi väl lekt "vad är klockan herr lejon", hängt på ug, gjort en discokula. 

Dessutom vann jag och malins lag hela brännbollen idag, det var ju inte oväntat med tanke på att vi rockar fläsk jag och mallan. Priset var dock en sjunde dels b-kvalla gelehallonpåse, lite bättre än så var vi.


Nu snodde jag malins idé om att kasta in en bild från förra årets 15 års firande. Detta är alltså mina kära bloggkollegor.

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2009-03-12 @ 20:20:56
Postat av: Melly

Hippt by Melly

2009-03-12 @ 21:44:54
URL: http://melinalycksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0