gästbloggeri!

jahaja, så då vart jag tvungen att göra mitt gästbloggsinlägg tillslut :)

jag sitter i skogen jag med, precis hemkommen från sjungstjärneaktiviteterna med tg-gänget. Tittar till bloggen och POFF så ploppar det upp en ugly bild på mig. tack hanna, uppskattas!,,,verkligen,,,
Sammanfattningsvis blev våran sjungstjärnekväll rätt misslyckad i det syftet eftersom att vi bara sjöng två disneylåtar, observera disney. 

Tänkte slänga upp några vimmelbilder från kvällen, notera speciellt robbelibobbizs fantastiskt lyckliga ansiktsuttryck. bilden säger mer än tusen ord.
Dock ser jag lite bitter ut, men jag försökte ge kvinnan bakom kameran arga blicken :)


hanna flummar på och albin lirar wii.

nu ska jag sluta med mitt gästbloggeri och dra mig.

puss //

UPPDATERING, TILLÄGG: måste bara säga att jag taggarrrr fredag JAO!!! :D

Kommentarer
Postat av: Melina

Grattissss! Första inlägget! sensation! :)

2009-03-17 @ 22:53:27
URL: http://melinalycksell.blogg.se/
Postat av: amandaa

vårat "fina" vardagsrum är i bakrunden =P

2009-03-18 @ 22:51:11
Postat av: amandaa

hahah, vårat vardagsrum är ju i bakrunden på bilderna! :P

2009-03-18 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0