gästbloggeri!

jaa nu får jag väl ta mig i skinnet igen då och skriva ytterligare ett gästbloggsinlägg här :)

Jag sitter på skolan för tillfället och väntar på bussen som för övrigt går om 8 minuter, jag känner stressen så ni får ha överseennde med om jag har några felstavningar...vilket jag förmodar kommer dyka upp lite här och var just nu.
Tanken med att från börjn sätta mig i datasalen var ju att jag skulle vara flitig och göra franska läxan,. men så kom jag på att den har jag ju i min pyttelilla fina dator som står hemma på vardagsryumsbordet så det gick inte för sig.
Så jag tittade in på bloggen istället och får se en mycket bekant skylt; "här slutar allmän väg." den ser jag nämligen ungefär varje dag, för ca 100 meter bakom den bor jag! :D

kollade in på youtube nu oxå under mitt väldigt oflitiga tidsfördriv här, och vad hittar jag. Jag skyulle söka på det fantastiska barnoprogrammet "naoks ö" som jag hoppas att ni alla har sett, annars är det verklugen något jag rekomenderar! men istället hittar jag det här... verkligen inte underhållande... vad får barn se nu för tiden? jag är besviken!

http://www.youtube.com/watch?v=uLMgf00zGYY 

puss och godnatt, nu missar jag kanske bussen :S / linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0