dagen efter torsdag

Imorgon är det inte vilken dag som helst utan det är dagen efter torsdag alltså..... FREDAG
denna dag har vi alltså längtat efter i x antal dagar nu. Eller jaa åtminstone sen förra helgen. men hur som helt känner jag ett otroligt sug efter att jibba. Specifikt sug känner jag efter att jibba med badkar och eftersom att det är en tradition så är det så att det måste göras! och nu när jag redan har skadat Mathilda i förrgår efter gympan så kan de väl inte gå helt åt skogen (?) eller iofs så är vi ju redan i skogen...

Något jag mer är sugen på är sommar och såna dära långa skruvade glassar som jag har glömt vad dom heter...
och där kom dagens fråga:
har sköldpaddor öron?


linnea vi älskar dej fast än du är A:are,

/Hanna

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

hejhej :)

hur mår du?



/ www.mramin.blogg.se



2009-03-19 @ 19:03:05
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: paddan

haha jag gillar bilden :] <3

2009-03-19 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0