cutcut

hehe, jag läste tidigare att melina berättade att hanna hade träningsförbud.
jag tänkte för er som ville ha lite inside information så vare så att hanna svimmade
på köksgolvet och skärde sig på ett x antal ställen eftersom hon drack samtidigt (valfri dryck)

har varit i min stuga idag och kört skoter, riktigt nice alltså!
ser på wipe out nu, det kingar ju för tusan!
måste klaga på malin, igen! du suger på att uppdatera. fyfan

jag har lite riktigt hett skvaller också till mina brudae, eller malin iaf
för hannis vet redan;)( hahaha


från när hanna körde igår..

/mathilda

Kommentarer
Postat av: Melly

Jag då?!

2009-03-29 @ 20:59:07
Postat av: linzan

läste jag ordet SKVALLER??!! :O ;)

2009-03-30 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0