be good, get good or give up

Jag börjar med en ursäkt för att jag har befunnit mej på bloggfri ort (alexander) under måndag och tisdag,
Idag har ja pendlat mellan vårdentralen och folktandvården, allt har väl gått bra antar jag. sen har ja även hunnit en sväng på pitehavsbad
liten edit, eftersom att ja nu har nattandställning lespar jag lite gulligt på nätterna men de är de ingen som ska få höra :)

Som en liten försmak på morgondagens bloggande kommer det ett inlägg av jag och malin som kommer att heta "verktyg som är för farliga för bloggen"
Nu blev nu sugna va?



här har ni ett litet smakprov, men morgondagens verktyg kommer direkt från bolidenskolans välutrustade träslöjdssal.

Nej jag är trött, mer bloggeri imorgon, godkväll kära läsare.
rubriken har förövrigt ingenting med nånting att göra, de är ett House citat som malin just skickade.

/Hanna-utan-tandställning(-på-dagtid-iaf)

Kommentarer
Postat av: Nelly

kolla bloggen och kommentera <3 =)

2010-06-14 @ 21:22:52
URL: http://skrattisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0