älsklingar

Detta blir ett ytterst kort inlägg eftersom att jag är sliten som jaa... jag vet inte vad.
iallafall vill jag tacka alla de som förgyllt min födelsedag, speciellt tack till mina fina flickor. och ett ännu speciellare tack till malin som drog på sej min lillasysters overall, det gjorde min kväll! :)
på tal om den outfiten så kommer den att kunna ses på bloggen snarast, bara ja fixar in bilden på min nya dator.

Nej nu är det sova som gäller, tack alla återigen!
sist men inte minst vill jag bjuda på ännu en bild från förra årets firande,
varsegoda, malin och mathilda när dom dansar som bäst.

mathilda blev dock lite brunare än malin efter dagens solning.


/Hanna inte längre 15:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah snygga!! ...

2009-03-17 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0