5 to the 0 to the cent

fint inlägg av linzan där! förövringt är jag trött och
fick just ett sms av min mor som löd:'

- i säng! :(

tråkigt att hon blev ledsen.

på tisdag drar vi till piteå och rockar phett på badet.
fast vi ska ju rocka redan i helgen. jag hörde att det
skulle vara temat thailand. det är ju bra för hanna,
för hon kommer därifrån har jag hört(?).
kan även berätta att vi har haft våran blogg nu i cirkus en vecka.

men en grej som man verkligen kan undra över är vad
50 cent gjorde i vårat luciatåg. klurigt



/mathilda

Kommentarer
Postat av: Daniel

50 cent var en fin tärna!

2009-03-19 @ 10:17:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling där det finns ett "stort" pris & två tröst priser, det enda du behöver göra är att kommentera tävlings inlägget =) ha en underbar dag kram

2009-03-19 @ 10:23:50
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0