vov

Det är fortfarande varmt som i Bagdad,
idag har jag mestadels sovit och med all säkerhet drabbats av solsting och andra sjukdomar man kan få av solen...
 nu ska jag precis som igår bege mej mot storkågeträsk, men idag av ett annat syfte. Idag ska jag bara äta.
Sen ska jag ta hem linnea till mej för hennes far är i Chile och jag vill inte att hon ska bo ensam hemma i ett gangster område som storkågeträsk.

i övrigt kan jag meddela att jag och älskling firar 4 månader imorgon, det är ungefär lika länge som det tar att cykla till Bagdad om man sover 10 timmar/natt. hur som helst,
 jag älskar dej, <3 



når mer jag älskar är mina flikkor, alltid!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: alexander

jag älskar dig<3

2009-06-28 @ 14:25:01
Postat av: dina flikkor

vi älskar dej med!

2009-07-01 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0