vi traskar på

Jag och Malin är väldigt värda, vi har gått omkring hela kvällen i regnet. Vi försökte söka skydd i Strömfors men icket, buhu :( Vi satte oss då i busskuren vid femväga och ringde lite samtal men sen var vi för lata så vi ringde mammsen och fick skjuts hem. Tänkte bara berätta det, jag har inte så mke för mig, förresten så tycker jag att alla borde komma och se konsert imorrn! Det är mina och Malins idoler som spelar, nämligen mathilda och >Emma. Vi har redan sett dom en gång men tröttnar aldrig :D Just nu kommer jag inte ihåg vilken tid det är men det fixar sig nog ändå. :)

Vill gå och lägga mig tidigt ikväll, jag får se hur det går, ha det bra!

// Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0