trött

Nu är det så att jag måste slita mig upp från sängen. Förkylningen min håller på att ta kol på mig och helst hade jag velat ligga i sängen hela dagen. Nu tvingas jag stiga upp för att jag under gårdagen lovade att dömma 99/00 orna. Idag ångrar jag verkligen att jag tackade ja, men nu finns det ingen återvändo.

Senare i dag ska jag göra min "träslöjdsläxa" som jag själv tilldelade mig. Jag ska göra klart banden till den andra skon. Sen så kom jag på ett sommarprojekt som jag ska utföra så snart som möjligt. Jag ska måla om mina lister och min spegel till vitt. Vi får väl se om det kommer att ske, jag hoppas att jag inte blir för lat för det skulle vara en katastrof.

/ EN allmänt sliten Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0