spyless...

seriöst jag orkar inte med mitt jobb, idag har vi plockat bollar, sopat mattor, rensat ogräs, bärt bort stockar, städat och oljat altanen och bron. Lönen är inte ens bra, men jag behöver den<! 9 dagar kvar nu, sen blire att slappa på dagarna :D

Längtar till ikväll! Chill med folk kan aldrig bli fel :)

Jag slänger in tre dagens outfit när jag ändå håller på!!

Första är Malin som kombinerar snyggt med praktiskt. Nu när det är så här soligt, vad är mer rätt än en solhatt?



Hippie-Mattis går aldrig nånstans utan sin flodhäst!



Den tredje outfiten står Malin också för, den här gången med ett godishalsband som hippieband. Dock en aning långt ner kan man tycka.


Ni ser ju, jag är lagom uttråkad...

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0