sommarjobbare

hehahah, jag har fått sommarjobb nu. inte nått slitit på min gård inte,
utan på den omtalade golfskolan. det allra bästaste med detta är att
jag får vara med malin. hahha,malin blev galen när jag ringde och sa
att jag fått jobb på golfskolan samma period som henne. jag tror hon
sa visst skämtar du 10 gånger iallafall. jag är dock inte så peppad på jobb,
men galet peppad på pengar. min bror stal just min moped och jag
hade tänkt fara till malin, (det är ju ändå säkert 500 m) så antingen får
jag vänta tills min bror kommer hem, eller så får jag helt enkelt gå.
förövrigt nöter jag cocaine som vanligt.


för er som missade förra gången. Nomy - cocaine

/matttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0