solly

... som peter skulle säga.
kom just på att honom kommer jag sakna när jag börjar gymnasiet.
jag hann ändå kalla han pappa 3ggr :$

peter och frida är stjärnor.
Solly ville jag för övrigt säga för den dåliga uppdateringen,
har haft en del för mig de senaste dagarna,
och kanske har jag varit lite lat :]

snart är det över,
känns helt okej!
sommarjobb ungefär bara imorrn kvar,
sen blir det gräsklippning lite då och då hela sommaren.

även jag vill passa på att tacka för fredagen,
hade mycket trevligt och hoppas alla andra hade det oxå ;)
kul att alla kunde komma så man fick träffa folket igen.
slänger ut en bild från kvällen på malin midsommarkrans, söt tjej


kan även slänga ut några ytterligare sommarjobbsbilder:


   
  

MATHALINA, NÄR, VAR?

//Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0