Skickligt Rebecka!

Jahapp, idag har man då bailat med moppen för första gången,
dock lever jag och andas fortfarande så det är lugnt. Moppen
mår halverst dåligt, ena blinkerslampan gick av fram plus att den
 är lite repig men den går fortfarande att köra! :D heheheh

idag har jag jobbat, sen solat en stund på sophies studsmatta
med henne, mallan och mattis, sen ikväll- sett fotboll med samma
minus sophie som befann sig i staan. Taggar som vanligt jobbet
imorrn, bara fyra dagar kvar nu! Sicken tur malin och mathilda hade
som hamnade i samma period, det kanske gör att dom till och med
kommer att ha roligt! :O heheh men jag är inte avundsjuk när dom
börjar jobba, tvärtom. Jag ska sova länge på dagarna, sola och bara
CHIILLLAAA! :D

Detta är jag på jobbet, tjejer nivet. Ölmagen.



/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0