skäms

på mig att jag sitter inne vid datorn när det är såhär fint väder,
men jag har inte skrivit på ett bra tag så jag känner skyldighet att försöka att inte bidra med den dåliga uppdateringen, jags ska skärpa mig och det tycker jag att mina kollegor oxå ska göra :)

måste berätta att igår fick jag se något spektakulärt; robin i jeans! det är det inte många som har bevittnat, men jag är en av de få och jag lyckades föreviga ögonblicket och tänkte dela med mig av upplevelsen ;)
dessvärre syns det inte så tydligt att det är jeans, men det är det.
och jag vet en pojke som kommer bli bitter för att jag just la ut den här bilden (a)


kan även bjuda på andra härligheter som jag inte förrän nu haft på datorn:

<-förtjusande förberedelse för fin färgning
<-nice outfits ?
  <-Hanna var Thomas Di Leva
 <-pimpad epa
<-jag är Thomas Di Leva
  <-specialdiet
 <-fotbollsbarn
  <- alltid lika gulligt med mittbena 

//Linnzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0