Sista onsdagen för 9B

Som Hanna tidigare nämnde(i föregående inlägg)så vann 9B allt som gick att vinna i dag under brännbollsturneringen. Själv så bidrog man inte med särskilt mycket under de första matcherna, någon enstaka lyra, men inte mycket mer.  Sen så beslutade jag mig för att vara med och slå och springa, trots min sjuka(det är faktiskt sista året!). Om detta var så bra vet jag inte!

Vi ska tacka Rebbe för glassen! Mummmaaa

Sen ska jag tacka två av mina favvo flickor för dagen. Det satt inte helt fel med en omgång i solariet och heller inte med en mumsig middag! TACK SÅ MYCKET!

Nu i kväll så har jag och Moa tränat småflickorna( som vanligt )och även denna dag var det en massa tjuriga brudar som deltog på träningen. Nyss har jag försökt att såga en hårklämma med en järnsåg(tog iallafall den och inte en fogsvans =) ), men det gick inte så bra. Pga. att det misslyckades blev jag tvungen att bita med mina tänder, det fungerade mke bättre men jag tror inte att dem uppskattade det. Sen när jag väl var klar med att fixa hårklämman så skulle jag limma på en tyg-ros på den, detta gick också åt hellsikkeee eftersom vi inte hade något superlim.

MORGONDAGENS MÅSTEN:
Nagellacksborttagning
SUPERLIM!!

Godnatt glada vänner!
Nu är vi snart där kära vänner. Det som känts långt borta är nu äckligt nära, :) :/ :'( Ska man vara glad eller ledsen?
/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0