Midsommar

Vår midsommarafton var helt underbar, vädret var toppen och folket lika så! Bilder hoppas jag att Hanna kommer att lägga ut senare. I går vaknade jag av att något surrade, kan någon gissa vad det var? Joooo, en fet jävla geting. Jag trodde att jag skulle dö och alla andra bara låg och sov som slöa bockar medan jag hade panik! Dålig stil,(till sist ingrep Jonte och dödade fanskapet!)
Gårdagen spenderades hos Moa, vi fiskade, grillade och bastade. Mot kvällskvisten blev jag tvungen att följa med min familj till min faster för att äta , vilket sög eftersom jag hade tänkt att fara och fira mattis. Men är man tvungen så! GRATTIS MATHILDA (numera i efterskott)
Idag har jag, Moa, Virre och Sullen stekt i Moas båt, vi har också bogserat en gubbes båt. Nu har jag precis kommit hem och pappa står ute vid grillen och grillar kött eftersom vi snart ska få främmande.

Lite bilder:






/Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0