mer bilder!

Man kan ju tycka att om man kallas paparazzi-Reb så borde man ju också ha tagit en del bilder i GBG, det gjorde jag också! Tyvärr finns några av bilderna på digitalkameran så just nu bjuder jag på bilder från min mobil, och för att citera Hanna; den som klagar på kvallan ska dö!

Först bilder från bastuträsk:
Vi hittade secondhand-lådor och provade en massa fina kläder, här har vi några glada posare:
             

Vi träffade även en trevlig dam som här på bilden posar med Jontes (?) keps, dock minns jag inte hennes namn...



Nu hoppar jag ända till liseberg eftersom det var digitalkameran som användes på tåget:
Som vi sagt tidigare så åkte jag och Malin alla karuseller, detta fångades inte på kort men det gjorde en hel del annat:

              

När vi skulle ut till älvsborgsfästning hann vi också knäppa några bilder:
         

Vi tyckte att det var roligt att kolla om killarna kunde ha min jacka, den är nämligen ganska tajt, Josef klarade sig ganska bra. Sebbe, nja inte så mke:


Jag tittade just på klockan och såg att den är över ett, jag tror att jag fortsätter med detta en annan gång, håll utkik efter andra delen! Tagga skola imorrn :S

/ Reb.


Kommentarer
Postat av: ElinStenberg!

Men sexig, han borde typ köpa sig en sån dära jacka.

Så då kan han ju ha på sig den hela tiden :D

HAhHAHAHHA xD

2009-06-02 @ 12:09:37
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

_Britt Fredriksson!

2009-06-02 @ 12:35:49
Postat av: Melina

Jag tycker att Sebbe är ganska söt på "Brittbilden"

2009-06-02 @ 18:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0