Melle har uppstått?

Nu är jag vaken, fruktansvärt skönt att sova hemma i sin egen säng ist för på ett smutsigt trägolv med en massa myggor som surrar runt huvudet. Jag tror att beslutet att åka hem var det bästa som jag tagit på länge. Mitt knä höll på att ta kol på mig, och att sova på ett trägolv skulle inte gjort det hela bättre. Idag är det iallafall inte ett dugg bättre, snarare tvärt om, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag inte var särskilt snäll emot det under gårdagen på jobbet och  på holmen.
Jag tycker i vilket fall att det överlag var en mycket trevlig kväll och att dessutom få träffa hela mathalina gjorde pricket över i:et. Nu ska jag inte tråka ut er mer, ska lägga ut ett par fina bilder som jag tog i går kvl. (vänner var lugna, dem är snälla)

   
vi anländer
   
 
Vi chillar och umgås
 
Vi åker hem!

/Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0