Match och midsommar

Matchen kan vi sammanfatta med förlust, 2-6(2-2 i paus). Egentligen återspeglar inte resultatet spelet eftersom jag tycker att vi spelade bra. Däremot så var det ett par som slutade kämpa efter 3-2 målet och 4-2 målet. Känns trist eftersom vi verkligen hade chans att i alla fall spela lika. Men det är bara att komma igen! Vi tar Storuman nästa torsdag istället. Min tå gjorde att jag fick gå av från planen efter ca 3/4 av matchen. Skittrist och onödigt sammanfattar jag det som. Jag fick dessutom en obehaglig smäll på knäet, men jag kan meddela att det är lugnt med knäet.

Nu ska jag snart fara till min pojke som jag egentligen skulle fara till direkt efter vi anlänt på Malmbacka. Så blev det inte eftersom han hade farit och fiskat med sin bror, antar jag!

I morgon är det midsommar och då ska jag fara till Moa, med Jocke, Jonte, Hanna och Acke som sällskap. Vi ska grilla god mat, äta tårta/kladdkaka, fiska, bada badtunna(eventuellt i sjön). Sen kommer vi säkert att hitta på en massa andra lustigheter. Jag ska iallafall tillverka en midsommarkrans :)

Kastar in ett par bilder från förra årets midsommarafton:




/Melina

Kommentarer
Postat av: lisa

MELINAAA DU MISSSAAADEEEE NÅGOT KAN JA LOVA!!!!!

det var förbannat roligt

2009-06-20 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0