mafia wars

jag kan berätta att gårkvällen var halvkul.
inte helkul av nån anledning?
det var inte kallt heller.

vi började kvällen med att köra överpackade mopeder till strandudden.
vi satte upp det gigantiska tältet och sedan satte vi oss i det och lirade kort.
efter en stund kom sebbe och johan med tändare, vi hade liksom glömt den biten.
vi fick upp en eld efter ett x antal försök och johan och sebbe stack hem till johan
en sväng. dom passade såklart på att spela lite mafia wars, vilket inte förvånar oss.
när vi grillat några pinnbröd, kom johan på den underbara idén om att tälta på jannes gård.
detta såg vi som ett bra förslag eftersom vi då kunde sitta inne och se på film.
mycke film blev det inte, mtv movie awards fastnade vi (jag) för.
vi satte inte ens upp tältet och hälften av kämparna åkte hem.
kvar blev 4 vildmarkscampare (johan, reb, sebbe och jag) vi sov dock inne..
nej, det blir nog inga vildmarkscampare av oss. måste öva lite till.

nu ska jag spela mafia wars, jag suger och måste bli bättre än alla.


william tror han är bra och har startat en blogg med adam.
synd bara att den suger.


/mattis

Kommentarer
Postat av: alla i världen

och vi har utnämt att ni är dom sämsta bloggare någonsin grattis

2009-06-06 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0