less

Jag känner mig bara allmänt less på allt som existerar här i livet. Jag hatar mitt jobb även om det är jävligt slappt. Jag hatar allt och alla just nu. Jag har ont i huvudet  och i tån, och sist men inte minst mitt fitt jävla knä. Jag saknar mina vänner eftersom jag inte hinner med att träffa dem och jag är allmänt trött och slut. Idag kan jag inte gå eftersom mitt äckliga knä krånglar och har kraschat ihop totalt. Nu känner jag mig så jävla nere, jag ser inte ens fram emot kvällen. Jag önskar att något kunde få mig på bättre humör. Just nu vill jag bara sätta mig ner och gråta. Jag orkar inte med att ha fler motgångar. Jag orkar inte! När en sak blir bättre så kommer det alltid en ny. Är det så livet ska vara?

Mathalina? Vad händer med oss?

/Melina :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0