kvällen

ikväll/eftermiddag har jag och melina firat moas födelsedag, för er som inte visste var den i jannuari men vi har som missat de så vi tog det ikvl, detta firades med solning, mat ochgrillning, som planerat var det ett litet kalas med endast 3 personer iklusive födelsedags barn, senare fram på kvällen fick vi även sällskap av jonatan och joakim som inte gjorde mycket mer än att bidra med ved och slösa på kvarnåsare...
jag har hört att andra delar av mathalina håller till i strandudden ikvl där dom ska tälta (?) hur som helst hoppas jag dom har trevligt och inte fryser ihjäl, de vore ju trist..

när ja nu har meddelat om vad nästan hela mathalina gör så måste jag ju tala om för er vad linnzan gör,
jo. hon sitter med robin på okänd ort (?) och ringer till folk som robin vill hälsa ordet "K" till, bl.a.  jag. Jag känner mej utvald :) jag hoppas att även dom har en trevlig kväll


robin hälsar k

jag hälsar gonatt

/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0