klass nio

jag är på riktigt ledsen. alltså det känns så dumt.
kalla min emo om du vill men jag vet att hela mathalina
känner likadant. (och william) det är inte många timmar
kvar nu. visst känns det som att vi kommer försvinna och
inte träffas mer, det känns dom vi kommer åka på olika håll
och inte hitta på saker längre. Men även om det känns så just
nu så vet jag att det kommer bli bättre sen. helt säkert.
vi kommer självklart fortsätta vara vänner. att niorna splittras
betyder egentligen ingenting, för vi betyder för mycket för varandra
för att släppa taget helt. endel kommer flytta långt bort, men vi
kommer hålla kontakten, träffas på helgerna och fortsätta vara vi.
vi har känt varandra i så pass många år, jag har mina bästa vänner
bland dessa personer. bästa vänner sviker inte, dom försvinner inte
och dom finns där föralltid. (förhoppningsvis)

jag älskar min klass så otroligt mycket.
även om man inte tänkt på detta vis förr
men nu när dom försvinner, känner man
hur mycket dom betyder. ni kanske inte förstår.
men det är såhär det känns.

9a

(hade ingen bra bild på a, linnea du får gärna byta ut om du har en bättre)

9b


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0