klart ni har saknat mig

goddag, jag lever.
har inte uppdaterat på ett lååångt tag,
men det är faktiskt sommar och jag har ett liv.
tro det eller ej, men jag hinner inte uppdatera nu,
har saker att göra.

hinner självklart med en plus och minus lista!


plus
  • jag
  • att vara 16 år
  • att jag är utan sommarjobb och får steka hela dagarna
  • mina kära vänner
  • att jag håller på att bli blond igen
  • mitt feta sugmärke (?) hahha, hemlig made by
  • malinj
  • stadsfesten
  • sommmmmmar!
minus
  • att jag är utan sommarjobb och får tjäna pengar med hemsysslor
  • att mathalina gänget glidit ifrån varandra?
  • alla äckliga djur
  • mitt rum är stökigt
  • att hanna, melina och linnzan inte kunde komma på mitt party
  • att jag saknar melina, hanna och linnzan

ni kan få en skabb bild på mig för ni saknat mig
så mycket! nytagen och klar, bara för er!

/mattis

Kommentarer
Postat av: linnzan

vi ses imorgon! :D

2009-06-25 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0