Kanonen

är det bara jag som hört om vår favoritkarusell på liseberg?
kanonen hade visst fastnat i sitt högsta läge och folk fick
sitta fast i den i 1 timma och 20 min innan dom fick ner den.
dom backade tillbaka. Undra om dessa personer ville åka igen?
hahha, tur att detta inte hände när vi var där, det hade nämligen
tagit av vår dyrbara tid på älskade liseberg.

dagen var förövrigt händelserik.
jag vill tacka mina underbara vänner.
sen så går vi ju ut 9an på fredag.
det känns galet alltså.


gillade maten på liseberg mest.
dock malins, mitt, melinas och hannas.
gillar inte burger king såååå mycket.


hanna, malin, reb, linnea (sjuka melina) <3

/mattis

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mattis <3

2009-06-08 @ 22:33:34
Postat av: Melina

Jadu mattis, akta dig för mig för jag blir inge bättre!

Mathalina + Rebbis < 3

2009-06-09 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0