jobb jobb jobb

Jag trivs rätt bra på mitt arbete, trots att jag är ensam tjej. Jag och Josef har iallafall rätt så trevligt! Nu har jag lunch och det känns underbart eftersom den varar i en och en halv timma denna dag. Jag arbetar alltså bara två timmar efter lunch och sen så blir vi lediga. I kväll ska jag dömma småbarn, vet inte riktigt vilka men jag skulle tippa på 01 orna. Sen direkt efter det så ska jag iväg och träna. Kan bli en jobbig dag men förhoppningsvis överlever jag! Jag vill även träffa min älskling i dag, men vi får väl se hur det blir med det.

Jag känner mig rätt stolt eftersom jag har redan börjat lite smått med planering angående mitt kommande rum-projekt. Jag ska bara fixa färg, sen så är det bara att sätta igång! I går började jag till och med att måla två tavelramar, vi får se om jag vågar fota dem och lägga ut dem, vi får helt enkelt se!
Jag har dessutom skickat iväg en massa bilder på framkallning bl.a. från götet och skolavslutningen. Jag har även skickat iväg ett par bilder som jag ska ha till mitt väggkollage som jag ska tillverka någongång, när jag har tid :)

Förresten, vad ska alla göra på midsommar och under resten av sommaren?
Berätta :)

Vill tillbaka till värmen, shoppingen och Stigge! :)
Teneriffa <3

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0