jag vill också passa på att tacka

för den trevliga kvällen, kul att få träffa alla igen! :)

Som Mattis tidigare berättat så badade jag, hon och Malin i finnfors idag. Det var najs.Vi åt kräm, muffins och choklad och badade och solade. På tal om att sola, jag börjar faktiskt få lite färg... Det har jag nog mitt sommarjobb att tacka för! Se bara hur marken såg ut i fredags, blir den sådär så är det inte konstigt att jag blir brun!

                 

     Här är bilder från när jag och sophie var i strandudden och badade,
     exakt vilken dag det var minns jag inte men det   har ju egentligen ingen 
     betydelse eftersom alla dagar varit nästan lika varma =)
     Jag måste få säga att myggbettet som sophie fick var ganska så häftigt,
     hjärtformat och allt.

      

    Jag känner att jag inte orkar komma på nåt mer att skriva ikväll, så god natt!
    
    / Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0