jag skäms för detta:

att jag inte har skrivit något inlägg på ungefär hur länge som helst.
som tur är (jag förväntade mig att) bloggen klarade sig fint ändå,
tack vare ursprungliga mathalina och den relativt nya gästbloggaren papparazzi-reb,
som för övrigt är makalös på att uppdatera och ta bilder :D

som ursäkt till att jag inte skrivit på två århundraden tänkte jag bjuda på lite bilder på vad som hänt den senaste veckan men det ville inte gå för sig för min telefon är störd så jag kunde inte lägga in några bilder på datorn, så det får bli en annan dag.  , hanna du måste ju lägga ut en bild på vad vi såg på ängen när vi körde förbi nyholm i onsdags! :)

idag ärä det förövrigt den 11e, vilket innebär 2månader<3 :]

oroar mig för skolavslutningen imorrn, vet inte om jag ska skratta eller gråta, mest troligt kommer jag gråta. men det blir nog bra ändå.

jag kommer då sakna både 9a och 9b!


//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0