Jag fick precis nys om..

att mina flickor kommer att genomföra det omtalade Dileva framträdandet. Jag ligger fortfarande dagarna i sträck. Har haft feber hela natten och i början utav denna dag, fram till jag tog alvedon, dvs. Jag funderar på att rymma från min fängelsehåla för att bemöta omvärlden. Jag ska först och främst till mormor och morfar och äta middag, återigen. Sedan får vi se om jag är någolunda pigg, om så är fallet kanske jag gör ett besök nere på folkan även om det är väldigt tveksamt om det är en bra idé. Men som sagt jag håller på att bli tokig av att bara ligga och dega hela tiden!


Sitter vid Linus dator och har därmed inga bilder, sry :P

/Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0