I brist på annat

Just nu har jag ingenting att göra och heller ingenting att skriva. Jag har precis kommit hem från fotbollsträningen som inte bestod utav särskilt mycket fotboll. Det var mer styrkeövningar idag, vi fick dessutom endast träna en timma(på halvplan, delade med a-laget) eftersom utv. laget hade match klockan halv 8. Jag hade tänkt att se matchen men jag tröttnade ganska snabbt eftersom Mjövallen tog ledningen med 1-0 ganska snabbt. Jag for nog mest för att jag frös men ändå!

Nu känner jag mig hungrig, troligtvis för att jag åt VÄÄÄLDigt lite till middag,( hemma gjorda fiskpinnar, ej en favorit)..
Alltså jag förstår egentligen inte varför jag sitter här och skriver strunt så nu får det vara nog,.

Taggar:
Morgondagen eller lördag, vet inte vilken
Uppvisningen av elevensval
Brännbollsturneringen
Skolavslutningen
Hemma match mot Jörn under Bolímarknadshelgen! ;)


/ Melina

Kommentarer
Postat av: jennzan

Melle de va ljusvattnet dom mötte :P

2009-06-04 @ 22:39:35
Postat av: Melihjna

amen va fan det är inte så noga.,, kallt vare i ilket fall

2009-06-06 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0