hemma½

Jag förstår att ni har saknat mig, (och resten av mathalinagänget.)
även om linnzan har klarat sitt uppdrag galant så kanske det är
roligare att läsa om fler skriver.
som sagt så är vi hemma nu, gårkvällen spårade ur och vi
fick skäll. men det är sånt man får ta. hehehhehehe
iallfall så sitter jag här och skriver helt utan mus. (till datorn..)
det går inte helt okej eftersom man måste hoppa så mycket.
vi har iallafall gjort väldigt många roliga saker i gbg.
och endel busiga. hehehhe

jag har inga bilder att bjuda på men hanna har en hel del.
det kommer förmodligen in en bildbomb senare!

nu ska jag
- duscha
- sova
- äta
- se på fotboll klockan 7 på malmbacka, kom dit!


/mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0